Formakuntza

ZERAMIKA

Zeramika buztinekin eta lurrekin egindako objektuak egiteko artea da, ondoren egosteko.

Arte hau gizadiarentzat baliabide garrantzitsuenetako bat da. Produktuak, bereziki likidoak, biltegiratu eta garraiatu ahal izatea iraultza handia izan zen. Gaur egun, bere adar eta tradizioagatik, oso alderdi ezberdinak ditu: artisau- eta industria-buztingintza, zeramika eskultorikoa, erabilgarria eta estaldurakoa, baita industrian azken belaunaldiko akaberetan eta piezetan duen aplikazioa ere.

Zalantzarik gabe, zeramikaren praktika eta azterketa zirraragarria da profesionalentzat eta hasiberrientzat.

Anitza Arte Eskolan ikasteko eta ikertzeko espazio paregabea proposatzen dugu, buztinekin eta lurrekin lan egiteko eta teknikak modu erraz eta aldi berean sakonean ikasteko, kontzeptu tradizional eta ireki batetik abiatuta.

Ikasteko, errepikatzea bezain garrantzitsua da egiteari uztea, eta zeramikazko dinamika hori continuum bat da. Beraz, gure zeregina bide berriak irekitzea eta daudenak ziurtatzea da, hezkuntza formala sortzen hasi ahal izateko.

Anitzan, espazioa erosoa izatea eta beharrezko tresnak eta materiala eskuragarri egotea zaintzen dugu.

Anitza I Zeramika Integratiboko Ikastaro

Anitzaeskolaren berezko titulurako sarbidea

Matrikula irekiak: ekainaren 15etik uztailaren 30era eta irailaren 1etik 15era.

16 urtetik gorako gazteak eta helduak sar daitezke.

Iraupena:
Bi lauhileko.

Zeramika integratibo ikastaroa I:
2022ko irailaren 26tik 2023ko urtarrilaren 27ra

Zeramika integratibo ikastaroa II:

Otsailaren 6tik ekainaren 24ra

Ikasle-kopurua:
Gutxienez 10 gehienez 20

Ordutegia:
Astelehenetik ostiralera, 9,30etatik 14etara

Ikastaroaren hasiera:
Irailaren 26a

Prezioa:240 €hilean/960 €lauhilekoan

*I. eta II. titulua lortzen duten pertsonek artista gisa jarduten hasteko aukera izango dute, tailer edo enpresa batean integratuta.

Nori zuzendua

Zeramika ikuspegi artistikotik ikasi nahi duten pertsonak.

Zeramikan irtenbide profesional bat ikusten duten pertsonak.

Ikasteko eta sortzeko espazio ludiko bat nahi duten pertsonak.

Beren dohainak eta trebetasunak detektatzeko eta beren desio profesionala zuzentzeko leku bat behar duten gazteak

CONTENIDOS Y ASIGNATURAS

LUNES

MIERCOLES

JUEVES

VIERNES

9,30 h

CERAMICA

PROCESOS Tierras

Reciclaje

CIVILIZACIÓN Y ARTE

Huellas,

Orígenes

Hábitat

CERAMIKA

PROCESOS

Modelado

Escultura

TALLER DE ARTETERAPIA

Procesos sobre la creación.

Auzolan

Contacto y cuidado con el entorno y naturaleza.

11,00 a 11,30h.

Descanso

11,30h a 14,00h.

CERAMICA

Engobes

Técnicas y

Acabados

PINTURA/ DIBUJO

Iniciación al color y a la línea

CERAMIKA

Propuestas y proyectos.

Iniciación al torno I.

CUERPO Y MOVIMIENTO

La voz y el

Tecnologías y redes.

Clases magistrales

Gaitasunak

Sortzailea

Euskarriak, arte-materialak eta trebetasunak ikertzea.

PROIEKTU PERTSONALA GARATZEA.

Pertsonal

Norberaren trebetasunak eta dohainak, norberaren nahiak deskubritzea, materialekin izandako esperientziaren bidez

Humanizatzailea

Comprender el origen de lo humano de nuestra relación con los materiales y la naturaleza y nuestra dependencia y cuidado hacia ella

Soziala

Materialekin eta naturarekin dugun harremanaren eta naturarekiko dugun mendekotasunaren eta zaintzaren jatorria ulertzea.

Gehiago jakin nahi? Idatzi!