Anitza

ARTE ESKOLA

Arteterapia

SUSANA CORBELLA

"Artean eta maitasunean samurtasunak ematen du indarra". (Oscar Wilde)

Zeramika tailerrak

Arteterapia diziplina bat da, pertsonari bere gaitasun sortzaileak bilatzen laguntzeko espazio bat eskaintzen duena. Bakoitzaren berezitasunari begiratzen dio, eta haren konplexutasunean eta bizi-zirkunstantzietan jartzen du arreta.

Zertan datza arteterapia-prozesuan egiten den lana?

Topaketa humanizatzailea da, materialekin eta taldearekin harremana eta elkarrizketa duena.

Zentzugabeko, arretazko eta garenarekiko errespetuzko ingurune batean egiten da. Espazio-, denbora- eta material-baldintzak ere zaintzen dira, ekoizpen sinbolikoen bidez beharrak eta eskaerak sakon entzunda. Hauek forma plastikoak, bisualak, soinudunak, gorputz dramatikoak, idazketakoak eta abar har ditzakete.

Obrak eta taldeak ispilu-lana egiten dute, gu begiratzeko eta gu begietan sentitzeko.

Zer eman dezakete tailer horiek?

Autokonfiantza, zaintza eta integrazio emozionala sustatuko dituen bizipen pertsonal aberasgarria izateko aukera.

Pertsona orok du ahalmen sortzailea. Tailer hau ezagutzeko aukera gisa aurkezten da.

Ordutegiak eta
prezioak