“Eta lurrak, eguzkiaren argiari esker lurra zelako, bere izarrak izaki, material, pigmentu eta ur guztiak hazten ditu.
Eta inspirazio horrekin jaiotzen gara artera, ama baita .”

Zer da Anitza arte eskola?

Arte eskola integratiboa

Zeramika, pintura eta marrazketa, gorputzaren mugimendua eta arteterapia oinarri hartuta arte-hezkuntza garatzen duen eskola.

Lurraren beharretik sortzen da, tradizioa, artisautza, artea eta abangoardia artistikoak uztartzeko beharretik, pausoz pauso etorkizunera hedatu ahal izateko. Lurrean sustraia hartzea, arte-hezkuntzaren garapenari eskainita hazteko.

Horren guztiaren helburua prestakuntza, tailer, topaketa eta edukiak egitea da, publiko guztiei irakastea, ikastea eta laguntzea sustatzeko, pertsona eta kolektibo sozial kalteberei lagunduko dien ikuspegi inklusibo batetik.

Eskolaren filosofia

Artea giza adierazpena eta garapena da

Sortzeko eta hazteko gunea

Eskolaren funtsa zeramika artisautza gisa eta antzinako eta etorkizuneko arte gisa ezagutzea da. Maila teorikoan, eskolaren ardatzak dira, alde batetik, materialak ezagutzea, trebetasun eta dohain pertsonalen esperimentazioa eta garapena bultzatuz; bestetik, artearekin elkartzea jarduera osasungarri gisa, Arteterapiaren oinarrietatik eta inspiraziotik.

Gainera, ZERAMIKA ikastea oinarri duen prestakuntza artistiko integratiboa eskaintzen da, ikasle bakoitzaren ezaugarri espezifikoak eta bere beharrak kontuan hartuta. Mundu berriko pertsonentzat diseinatutako eskola da. Bertan, antzinakoa teknologia berriekin, abangoardia artistikoekin eta artisautzarekin lotzen dugu, eta etiketetatik haratago, pertsonak ez ezik, estiloak ere sartzen dira, artearen inguruko komunitatea sortuz eta garatuz.

Anitza Arte Eskolak artearen ikuspegi batetik egiten du lan, materialak eta horrek hazkunde pertsonalari dakarkiona ezagutzera zuzenduta. Prozesuak eta bizipenak sustatzea da kontua, azken emaitza edo produktua nahitaez bilatu gabe.

Beste ekarpen bat da arte-jarduerak pertsona guztien osasunerako onuragarriak direla pentsatzea, integrazio emozionalean egiten duten ekarpenagatik.

Gure proposamena

Bombilla

Formakuntza

Anitza I Zeramika Integratiboko Ikastaroa

Ikasturteko prestakuntza bat da, non «lurra» materiala, haren ezaugarriak, zeramikazko piezak nola birziklatu, landu, lehortu, amaitu eta egosi ezagutzeko espazio bat eskaintzen den.

Zeramika oso arte moldakorra da edukiei eta garapenari dagokienez, eta lau hileko ikastaroetan aletuko dugu.

Prestakuntza integratiboa da eta ikasteko hainbat topaketa proposatzen ditu, marrazketa eta pintura, topaketa teorikoak eta klase magistralak barne.

Horrela, gure jakintzan sakontzen joan gaitezke, bai materialetik bertatik, bai sortzeko eta irudikatzeko gure jatorrizko formatik.

Tailerrak

Gure tailerrek hau eskeintzen dute:

Materialen erabileraren ikasketa
Ikasi eta barneratzeko gunea

Norberaren trebetasunak eta dohainak erreskatatzen, garatzen eta erditzen emandako denbora.
Artea bizitzarako zer den eta zer den islatzea.
Alaitasuna, hedapena eta integrazio emozionala sustatzea.

Zeramika

Margoketa
Marrazketa

Gorputza eta mugimendua

Arteterapia

Gehiago jakin nahi? Idatzi!