Anitza

Margoketa / Marrazketa

Jon Amorrortu

Margoketa eta marrazketa tailerra

Marrazketa- eta pintura-tailerrak, tailer profesionalaren barruan, gaiari buruzko hurbilketa eta esperimentazia proposatzen du .

Gure tailerren helburua da maila desberdinekin bat datorren praktika batean aurrera egitea.
ikasgaien oinarrizko kontzeptuetatik hasi eta motibazio artistiko pertsonal eta helduagoetaraino barneratzeko.

Ildo horretan, irakasleen lana pertsonalizatua izango da, ikasleei praktikaren aurrerapenetan laguntzeko.
Marrazketa eta pintura naturaleko ereduetatik landuko ditugu. Gure ikaskuntzan marrazkiaren oinarrizko ezaugarriak izango ditugu lagun, hala nola lerroa, bolumena, orbana edo argi iluna, eta pinturaren berezko ezaugarriak:  kolorea, konposizioa, forma edo keinua, besteak beste.

Marrazkiaren eta pinturaren zimenduak oinarritzen dira, ikasgai teoriko laburren bidez ,
paisaia, natura hila edo irudia bezalako praktika eta ariketa klasikoak.

Oinarri horiek ikerketa artistikorako, irudikapenerako edo
ideien esperimentazioa. Hizkuntza artistikoaren berezko ezaugarriei esker, mugarik gabe menturatzeko eta esploratzeko aukera eskaintzen zaigu.
Ikasgai hauetan erabiliko ditugun materialak oinarrizkoak eta klasikoak izango dira.
Ikatz-ziria, arkatzak, pastelak, akuarelak, akrilikoak eta olioak izango ditugu lagun materialari dagokionez, eta haiekin esperimentatzeko aukera zabalduko dugu, baita beharrezkoak diren beste material batzuk sartzeko aukera ere.

Marrazketa eta pintura euskarri zurrunetan egiten dira, hala nola paperean, mihiseetan edo zurean.

Ordutegiak
eta prezioak