Zeramika

SUSANA CORBELLA

«Sormena ez da gastatzen. Zenbat eta gehiago erabili, orduan eta gehiago duzu».
– Maya Angelou

Zeramika tailerrak

Anitza Arte Eskolak bere zeramika-tailerretarako proposatzen duen proposamena da edozein adinetako pertsonak buztinaren ezaugarriak eta obra egiteko prozesu desberdinak erraz eta modu egokian ikasi ahal izatea.

Zeramika oso diziplina sortzailea da. Ukimena suspertzen du, edertasunarekiko maitasuna, eta funtsezkoa da lurrarekin lotura izateko. Kontsigna txiki sinpleetatik, piezak eta eskuekin modelatzeko plazera ematen duten trebetasunak integra daitezke.

Tenperatura altuko eta baxuko lokatzak, horien berezitasunak eta esmaltea eraldatzeko, lehortzeko eta hartzeko modua ezagutzea gure izaera sortzailea suspertzen duten jarduerak dira.

Eskolatik esperientziara irekitzen gara eta modelatzeari, eskulturari, zeramika artistikoari, tornuari, engobeak egiteari, esmalteei eta piezak laberatzeari buruz ikasten dugu.

Lurrak:
Birziklatu, hautsi, hezetu, oratu, lisatu, forma eman, testurak egin.
Lehortu, engobatu, esgrafiatu, bizkotxatu, esmaltatu eta azkenik laberatu.

– Zuzendaritzako ikaskuntza-moduetatik urruntzen da.
– Teknika egiten eta talde-lanean ikasten da.
– Materiala eta teknikak ezagutzeak irudikapen-bideak irekitzen ditu.
– Irakaskuntzak esperientzia teoriko-praktiko handia eta egiteko jarraibideak emango ditu.

Ordutegiak eta
prezioak